9. maaliskuuta 2011

One Gorgeous Blogger

Minä sain Maikilta tunnustuksen! Kiitos Maikki, piristi kyllä päivää :D


1. Milloin aloitit blogisi?
Maaliskuussa 2009. Olin äitiyslomalla ja erilaisia blogeja tuli seurattua. Kovasti viehätti ajatus oman käsityö/neuleblogin perustamisesta ja niin tein. Nimivalinta ei ehkä ollut paras, mutta into oli niin suuri, että parempaakaan inspistä en jäänyt odottamaan, enpä ole sitä kyllä vieläkään keksinyt. :) Hieman blogi on alkuajoista ehkä muokkaantunut. Toivottavasti parempaan :)

2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Neuleista, enimmäkseen valmiista töistä, langoista ja niiden ostamisesta. Minusta olisi kiva kirjoittaa keskeneräisistä töistäkin tai vaikka uuden tekniikan oppimisesta, mutta aika vaan ei riitä. Ehkä muitakin juttuja voisi olla enemmän.

3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
No ei kyllä välttämättä mikään. Tämä on tälläinen perusneuleblogi. Paitsi että tätä kirjoitan minä ja tietysti työt on omia tekeleitä. Tälläistä mun omaa hömppää.

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Hain uutta innostusta neulomiseen, joka oli hieman juntannut paikallaan. Mikään ei valmistunut, vaikka lankaa kyllä kertyi...  Blogi innosti uudella tavalla neuleiden pariin. Nyt tästä on kyllä tullut tälläinen "katsokaa mitä mä tein"- blogi pelkästään.

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
No varmaan juuri tätä sisältöä laajemmaksi. Ja menoa ehkä vähän rennommaksi, välillä on niin tiukkaa keksiä mitään kirjoitettavaa. Sitten on se tekstikin just sellasta, väkinäistä. Kertoa tosiaan muustakin kuin valmiista neuleista. Kuvia olisi kiva parantaa entisestään, nähdä enemmän vaivaa niiden kanssa.

Tunnustuksen saa jakaa eteenpäin viidelle. 
Minä lahjoitan sen eteenpäin Emmalle, Heidille, Outille, Riikalle ja Tiinalle.

5 kommenttia:

kiva kun kommentoit :)