15. helmikuuta 2010

Mummun sukat

Minua ja tytärtä on lahjottu sukilla. Viikonlopun sukuloimisen seurauksena saatiin mukaan villasukat. Lanka on Novitan kukkaketo, väri syreeni.



Mies kameran taakse ja äiti maanitteli josko tytärkin haluaisi kuvaan sukkineen. Mutta ei saanut laittaa sukkia jalkaan eikä ottaa kuvaa. Kun äidistä otettiin kuvaa, innostuneet kädet alkoivat sovittaa sukkia jalkaan ja pian oli äidillä kaveri. Suloinen tapaus :)



Tässä vielä pikku neidin oma poseeraus.



En ole edes ehtinyt miettiä, kylmyydestä huolimatta, neulovani itselleni sukkia! Puikot käy mutta valmista tulee vain muille. Onneksi on tälläkin suutarilla äiti, joka neuloo. Kiitos!

6 kommenttia:

  1. Kiva kun olit käynyt visiitillä! Kivat pöllikset sullakin tuossa alempana. Ja kauniita sukkia. Mullakin on äiti, joka aina kyselee, millaisia sukkia meidän perheeseen mahtuisi. Minä sitten teen kaikenlaista "hömppää" itse!

    VastaaPoista
  2. Varmasti käyn toistekin! Minä olen vähän ollut pipo-kaulahuivi-kauluri-paita linjalla aiemmin, mutta lähiaikoina tuntuu olevan myös minun puikoilla vain sukkia. Tosin ne tulevat aina lahjaksi muille... Onneksi on äiti joka ehtii tehdä meidän perheen sukat!

    VastaaPoista
  3. Näyttääpä hyvältä toi lanka. Pitänee pistää harkintaan. Ihana toi pikkuneidin oma poseerauskuva. Voin sieluni silmillä kuvitella, kuinka siellä keimaillaan :)

    VastaaPoista
  4. Aika keimailua se kyllä oli =D Ihanan lämpöiset sukat nuo kyllä ovat ja kauniitkin vielä.

    VastaaPoista

kiva kun kommentoit :)