20. helmikuuta 2014

Me and my monkeys

Kaikkihan ne nyt ovat neuloneet monkeyt? No ei nyt aivan kaikki, mutta monet kuitenkin. Minä neuloin ensimmäiseni ja oli kyllä kiva malli. Ei yhtään niin vaikea kuin miltä näytti. Ehdottomasti uudelleen, mutta yksivärisenä.
 
Lanka on nyt taas näitä kukertavankirjavia, jotka jostain syystä kävelevät lankakaupasta mukaan, vaikka on periaatteessa päätetty, että niitä ei enää osteta. No jotenkin kuvion erottaa ja värit on aika harmooniset kuitenkin tässä Regiassa. Tuollainen marjapuuro. Ostaisin varmaan uudelleen jos kaupassa törmäisin, heikko luonne ja huono muisti.
 
 
Ohje: Monkey by Cookie A
Lanka: Regia Allround Color, 70 g
Puikot: 2½ mm
Ravelryssa: Monkeys 



10 kommenttia:

  1. Nätit! Mä tein nämä joskus vuosia sitten, tän ns. aktiivineulomisurani aika alkuvaiheessa, ehkä joskus 2006-2008 välisenä aikana.... Ihan lempparit, ja tänä syksynä niihin ilmestyi reikiä joten aikansa alkaa olla ohi, snif :( Lanka oli myös Regiaa. Ehkä pitäis tehdä uudet?!

    VastaaPoista
  2. Miusta aikas ihanat :)

    -hillanen

    VastaaPoista
  3. Kivasti toimii apinat monivärisenäkin! Tässä on sit seuraava suosikkimalli, kohta täällä on seitsemät monkeyt? ;)

    VastaaPoista
  4. Kivat sukat. Mulla on sama juttu, kaupasta lähtee mukaan pätkärääkättyä, vaikkei koskaan pitänytkään. Mutta onhan nuo hiukan harmoniset sentään.

    VastaaPoista
  5. Nätit monkeyt, eikä yhtään haittaa pätkävärjäys. :-)

    VastaaPoista
  6. Olen kutonut yhdet Monkeyt heti kun ohje julkaistiin mutta se oli ennen blogia ja Ravelrya, niin lasketaanko sitä edes? :D Sinun toteutuksesi houkuttelee kyllä kovasti kutomaan toiset. Näyttävät niin kivoilta :)

    VastaaPoista
  7. Mikähän niissä pätkärääkätyissä on kun ne on niin houkuttelevia kerällä ? Meillekin niitä aina muuttaa vaikka ei tarviis ja on päätetty ettei yhtään tuu enää! Mut kivat monkeyt! Mä oon yhdet tehnyt mut ne meni lahjaksi!

    VastaaPoista

kiva kun kommentoit :)